Směska všeho nového

21.01.2009 11:25

  Tak konečně panička našla kousek volného času aby sem něco taky už dala.Panička je totiž nemocná a tudíž má spousty volného času když nechodí do tý mučírny(školy):-).

Máme tři nové fotogalerie.Jedna když jsme byli s paničkou a s paniččinou mamkou u kamarádky.Oni její fenečce se totiž narodila štěňátka.Jsou to křížencí.Fenečka se totiž zaběhla a ani si nejsou jistí s kým to má:-).Jsou opravdu krásní, maminka je Jorkšír.Tak na fotečky se můžete podívat ZDE... , NEBO VE FOTOGALERII.:-)

 

Pak máme fotečky když napadl první sníh v roce 2009.Panička fotila jak splasená.Nejvíce se jí líbí ta fotka jak je tam Spike a je videt jenom jeho stín.No vlastne je na úvodní stránce našeho webu. Tak na tyhle fotky se Můžete podívat ZDE...

 

Další fotky jsou z Okoře .Okoř je zřícenina a je to tam moc pěkné.Vlastně moje první procházka byla právě tak když mi byli 2 měsíce:-).Cestou jsme fotili panička na mobil a paniččina mamka s taťkou na foťák, takže vlastně máme 4 fotoalba tak to čtvrtý sem pak panička ještě přidá.Hned prvního pejska jsem potkal, ale byl za plotem:-(.Bylo štěňátko mastifa.Dál jsme už skoro nikoho nepotkali jen běžce s vlčákem, ale ten se mě nelíbil začal na mě štěkat a tak sem mu nevěnoval pozornost.Pak a si o 2 Km dál byl barák, docela veliký a u něho stál nějaký černý psík.Byla to fenka ,,něčeho".Byla moc hezká a přidala se k nám,Paničce to byo blbí, že jí bude něko hledat.Když nikdo nejevil zájem tak šli.Moc jsem se s ni vyblbnul.Byla to paráda lítal jsem s ní jako pošuk.Panička říkala že to na tuhle stranu jak jsme šli musí fenečka znát, protože cestou zpátky když jsme májeli její dům tak dál s námi nešla.Pak jsme dosli k autu a jeli domů.FOTKY MŮŽETE VIDĚT ZDE

DALŠÍ FOTKY JSEM PANIČKA PŘIDÁ NACEČER.TAK ZATÍM PAPA.

—————

Zpět


Kontakt

Tereza Šlancová

Vinařice-Tuháň



ICQ:492562015



Anketa

Jakého máte výmaráčka.?

Krátkosrstého.
20%
181

Dlouhosrstého.
7%
59

Oba dva.
5%
47

Výmaráčka budu teprve mít.
7%
65

Nemám výmaráčka.
60%
533

Celkový počet hlasů: 885


 POSLEDNÍ AKTUALIZACE 23.5.2009