Bolává tlapka a ještě něco dál:-)

31.01.2009 10:50

 Tak soutěžních fotek máme pořád čím dál více a jsme moc rádi:-).Jinak, když jsem přišel včera z venku lehnul jsem si k pohovce a začal si lízat tlapku(což panička nemá moc rády ty mlaskací zvuky:-)).Tak mě okřikla a koukla se na mě a já jsem měl celou tlapku od krve. ale žádnou ránu na tlapce neviděla.Ani jsem nekulhal, takže si myslela že to bude dobrý.Jen tak provizorně mi to zavázala a já si lehl na pelíšek a ať se o mě hezky starají:-).Chtěl jsem paničce něco naznačit ať radši do obývacího pokoje nechodí, že to neuvidí ráda, ale nestihl jsem to.Když panička přišla do obýváku kolem stolu a křesel bylY velké červené ťápoty a také i na křeslech a na pohovce.Panička byla naštvaná, ale usoudila že za to nemůžu, že jsem holt zvyklí chodit na pohovku.Stejně jsem si pak ten provizorni obvaz sundala panička viděla tu ránu.Je docela hluboká a je až do půlky bříška.Ale zas tak hluboký to nebylo aby mu to musel pan veterinář zašívat.Tak rána byla vyčištěna a nožka zabalena:-).Už je to docela dobrý, ale pořád kulhám a ty mlaskací zvuky vydávám pořád:-)Tak sned se to brzo zahojí:-)

Jinak když všechen sníh u nás roztál a bláto bylo fuč, takže procházky byli bez bláta, začalo včera sněžit.I když já teď ven nesmím s tou bolavou tlapkou je u nás zase docela dost sněhu.

Také v pondělí bude spuštěna našw fotosoutež.Panička jede totiž v útery na hory do Itáli tak až přijede, což bude v neděli v pondělí hned vyhlásí soutěž:-).Panička nejde totiž v pondělí do školy, takže bude mít čas to udělat...

.PAPA T+S <3

 

—————

Zpět


Kontakt

Tereza Šlancová

Vinařice-Tuháň



ICQ:492562015



Anketa

Jakého máte výmaráčka.?

Krátkosrstého.
20%
181

Dlouhosrstého.
7%
59

Oba dva.
5%
47

Výmaráčka budu teprve mít.
7%
65

Nemám výmaráčka.
60%
533

Celkový počet hlasů: 885


 POSLEDNÍ AKTUALIZACE 23.5.2009