Aktualizace

08.02.2009 10:49

 Ahojky.Takže panička se z hor vrátila v pořádku a celá:-).Což jsem moc rád.Fotky vám sem nahraje až pozdějc:-)Tak to je první dobrá zpráva:-).Ta druhá je, že byla spuštěna fotosoutěž a anktetu najdete v sekci soutěže pod všemi fotkami až úplně dole:-)

 

Tak a teď jdeme na tu špatnou zprávu.Vlastně tři dobré jsou tapku už mám zahojenou  a mohu pořádně lítat:-).A práve na tohle navazuje ta špatná:-(.Když panička včera přijela domů tak jí taťka oznámil že nevidím na jedno oko:-(.Panička se lekla , ale taťka jí řekl že mám jen zánět a nebo zánět spojivek.

Opravdu když mě viděla byl jsem jí hrozně líto.Měl jsem to ošklivé a nšco mi z toho teklo.Paniččina mamka mi to čistí heřmánkem a pomalu se to lepší.Už ho pomalu otevírám, ale ještě pořád na něj moc dobře nevidím:-(.Takže když se mi vyléčila tlapka tak mám teď nemocné očíčko.

Panička mi teď ráno očko zase ošetřila a říkala že uvidíme do zítřka a že ráno když se to nezlepší zajedou k doktorovi.Tak mi držte palečky ať se co nejdříve uzdravím a jsem v pohodě:-).Tak to je zatím asi tak všechno tak se mějte pěkně a zase se satvte:-)Papa.

—————

Zpět


Kontakt

Tereza Šlancová

Vinařice-Tuháň



ICQ:492562015



Anketa

Jakého máte výmaráčka.?

Krátkosrstého.
20%
181

Dlouhosrstého.
7%
59

Oba dva.
5%
47

Výmaráčka budu teprve mít.
7%
65

Nemám výmaráčka.
60%
533

Celkový počet hlasů: 885


 POSLEDNÍ AKTUALIZACE 23.5.2009